Fettisdag!

Hej hej..

Jag har nu haft praktik i 2 dagar. Jag har kaos i huvudet och är helt död i kroppen men annars är det bra. Idag är det fettisdag vilket betyder semlor för hela slanten!!! Jag och tjejerna ska försöka oss på att göra lite semlor ikväll. vi får se hur det blir. Snart kommer annika och ska äta middag här med mig innan vi ger oss in på semelbaket!





Imorgon jobbar jag kväll vilket betyder att jag inte börjar förän 13.30! Väldigt skönt med lite sovmorgon! Jag är verkligen inte van att kliva upp 5.30 på morgonen. så när väckaren ringer både ser jag ut och låter som en zoombi! Ni ska verkligen vara glada att ni slipper se mig innan jag kommit mig upp ur sängen. Varje dag är det som en kamp mellan min MÅSTEN och SÄNGEN. Suck.. Men det kanske blir bättre med tiden gissar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0