7mila

Hej..

Jag har i helgen varit jättefull, jätteglad, jätteledsen, jättebakis, jättelycklig och jätteslut. Stor helg helt enkelt..! Näe jag ska förklara.. I fredags så skulle vi dricka lite vin och umgås.. det vart väldigt mycket vin och vi bestämde oss för att fara ut på Allstar. Där hade vi superkul och vi dansade och sjöng. Sedan märker jag att min HELT NYA Iphone 4 är stulen från min väska. Jag blir i upplösningstillstånd och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag fick inte tillbaka den varken på kvällen eller dagen efter så jag var rätt säker på att jag aldrig skulle få se den igen, men vi hade iaf spärrat kortet så det gick inte att använda den. Sedan igår så ringer en kille och pratar engelska (turk). Han säger att han hade "hittat" min telefon men vill inte säga vart han hittat den. MYCKET MISSTÄNKSAMT! Men jag verkar iaf få tillbaka den :). Idag har jag varit ute och åkt 7mila som är en skidtävlig. jag åkte 1,3mil i det otroliga vädret som varit idag. MAGISKT! Sedan har vi varit och fikat hemma hos sussi! Mycket mysigt att få krama på agnes lite:)

Nu ska jag se SAIK matchen!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0