VFU!

Har just fått veta mina placeringar inför VFUn! Ortopeden på första och robertsfors äldrevård på andra! Jaja.. det blir nog bra skulle jag tro.. det hade kunnat varit värre :)

Sitter också och funderar över hur jag ska göra om i min lägenhet om jag får tapetsera om vilket jag verkligen hoppas!!! Det är inte så fina tapeter just nu, snällt sagt!! Men kan som är kvartersvärd på mariehem sitter ju aldrig vid en dator så han vet ingenting om vad som ska göras och inte!! SUCK!



Just nu ser det ut såhär... Brandorange i hall och vardagsrum, babyblått i ena sovrummet och vitt i det andra!! Den som bestämt tapeterna kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk alltså!! sjukt fult! Funderar kanske på att bara ha vitt! det är ju om inte annat väldigt lättsamt att matcha! och det kommer alltid se frächt ut! Hmm... Ja vi får se...

Nu ska jag gå och duscha bort svetten från träningspasset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0