produktiv dag..

Haft en riktigt produktiv dag idag! Vi har startat den nya kursen så vi har firat med föreläsningar HELA dagen! Jag är inte gjord för att kliva upp tidigt alltså. Dessutom var ventilationen trasig i aulan vilket resulterade i INGEN luft! Satt och pustade och stånkade tills jag efter tvång fick lov att ta mina mediciner!! Men det vart bättre iaf.

Sedan idag har jag tränat, Stepmuskel. Jag tycker det är väldigt kul... Annika var inte lika imponerad! Men jag tycker att det är roligt med dansbaserade träningsformer som dessutom faktiskt är jobbigt! Väldigt skönt! Efter jag kommit hem har jag lekt hemmafru.. Lagat mat, tvättat och städat! Man kanske skulle blir hemmafru ändå. Skita i att jobba och bara gifta sig riktigt rikt!! Det känns som en bra plan just nu! Livet skulle som kännas lätt.





Annars sitter jag och fundrara om man skulle fara till riksgränsen över valborg. Vore väldigt roligt.. vet inte om jag får någon med mig men.. Oskar är säker på. Fast jag har ju praktik också då så jag har ingen anning hur jag går just då.. Men tänk er.. pudersnö, orörd offpist, sol, google bränna, bastning, massor med trevligt snowboard & skidfolk!!




NAJS!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0