hej igen kära vän!

Jag tänkte att jag skulle ta tag i mitt bloggande igen!

Idag har jag annika och linda har suttit och pluggat hela förmiddagen. Vi har en stor jäkla hemtenta som måste bli gjord helst innan helgen. Sedan har vi haft handledning till vår andra uppgift i denna kurs viket är ett förbättringsarbete. Ett skämt om man frågar mig men omvårdnadsinstutionen är inte kända för att lyssna på sina studenter direkt.

Efter det allt pluggande for jag och annika och eliin på body pump! Det var lika jobbigt som vanligt men vi hade iaf en riktig snyggning som instuktör så det gjorde det hela lite lättare.

Ikväll har jag visat lägenheten för Maria Carlsson, hoppas hon vill ha den! :) Nu ska jag fortsätta se på greys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0